7 Gambar : Bapa terkejut anak perempuan, 13 tahun terjebak dalam p-elacuran





Bayangkan kejutan seorang bapa di Shenzhen ini apabila dia mendapat tahu bahawa anak perempuan berusia 13 tahun beliau telah bekerja sebagai pelacur.

Menurut laporan dalam talian, ayah perempuan muda itu mula mendapat mencurigakan pada bulan April, apabila dia menyedari bahawa tingkah laku anak perempuannya itu telah berubah dan dia mula pulang ke rumah kurang kerap.

Portal berita Cina NetEase melaporkan bahawa gadis itu, yang dikenal pasti dengan nama Xiaoqing, telah hilang selepas sekolah pada April 2. Dia tidak menjawab sebarang panggilan telefon dia, dan apabila dia akhirnya kembali ke rumah selepas beberapa hari, penjelasan hanya beliau adalah bahawa dia telah menghabiskan masa dengan rakan-rakan.





Bapa bimbang beliau mengambil keputusan untuk bertindak dan disemak telefon bimbitnya, dan dia terkejut melihat mesej antara anak perempuan dan beliau 'bos' berusia 18 tahun beliau membincangkan berapa banyak untuk mengenakan pelanggan.

"Dia tahu anda dikenakan bos saya 2,000 yuan (S $ 445), bukan 3,000 yuan," berusia 18 tahun itu berkata, sebelum mencadangkan bahawa dia mengenakan 2000 yuan.

Bapa Xiaoqing dengan segera memberitahu pihak berkuasa tempatan, yang berjaya menangkap 'bos' wanita dan seorang lelaki di sebuah hotel di, Bahasa Inggeris-Bahasa tabloid Shanghaiist dilaporkan.

Menurut Shanghaiist, Xiaoqing memberitahu pemberita bahawa kerja mudah, dan bahawa dia boleh mendapat sekurang-kurangnya 200 yuan setiap kali selepas memberi bos dia potongan yuran yang diperolehi. Credit Dailymail



0 Response to " 7 Gambar : Bapa terkejut anak perempuan, 13 tahun terjebak dalam p-elacuran"

Post a Comment