TERLAJAK BERANI!! 9 Gambar Aksi Lesbian Artis baru Fara Mendoza Berhibur Di Kelab Malam Bikin Hati Sang Jejaka PANAS!!





%^nama yang sebelum ini tidak pernah kita tahu jadi popular kerana kes beliau mendakwa aktor Fizz Fairuz menggoda beliau menerusi aplikasi WeChat.

Sebenarnya Fara yang baru sahaja berusia 25 tahun ini adalah artis baharu naungan MIG Talent yang dimiliki oleh David Teo dan baru saja menamatkan kontraknya baru-baru ini dan pernah muncul dalam beberapa drama sebagai watak pembantu.

Namun bukan itu yang kami ingin bicarakan. Kami ada mendapat beberapa foto panas dan s e k si Fara ketika berso sial. Pergh, memang daring habis aksi beliau, siap comolot lagi. Sebelum ini memang ramai pun yang mengatakan beliau ini memang se k si habis.

Ok, kami tak mahu lah komen lebih pasal perkara ni. Jom kita lihat foto-foto beliau ketika bers osial dengan membaca artikel ini sepenuh.


sumber asal


          

1 Response to "TERLAJAK BERANI!! 9 Gambar Aksi Lesbian Artis baru Fara Mendoza Berhibur Di Kelab Malam Bikin Hati Sang Jejaka PANAS!!"

  1. Assalamualaikum wr.wb,saya Pak Rudi ingin mengucapkan banyak terimah kasih kepada MBAH REDEN MALOMO atas bantuan MBAH.
    kini impian saya selama ini sudah jadi kenyataan dan berkat bantuan MBAH RADEN MALOMO pula yang telah memberikan
    angka ritual kepada saya yaitu 4D dan alhamdulillah berhasil..sekali lagi makasih yaa MBAH karna waktu itu saya
    cuma bermodalkan uang cuma 100rb dan akhirnya bisa melanjutkan bisnis saya lagi dan kini kehidupan keluarga saya jauh lebih baik dari sebelumnya,bagi anda yg
    ingin seperti saya silahkan HUB MBAH di nomor hpnya: 0823-4873-0857 atau >>KLIK DISINI<<
    dan ramalan
    MBAH RADEN MALOMO memang memiliki ramalan GHOIB” yang dijamin 100% tembus 4D 9422

    ReplyDelete